گلکار:

یک مرحله اردوی آمادگی تیم حذف شد

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان گفت: یک مرحله اردوی آمادگی تیم ملی به علت تعطیلات نوروز حذف شد و مرحله پنجم با تأخیر آغاز می شود.

خسرو گلکار در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده باید بعد از تعطیلات مرحله ششم اردوها را برگزار می کردیم اما به سبب لغو اردوی نوروزی، با سه هفته تاخیر مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی جودو را با حضور 6 ورزشکار از 20 تا 29 فروردین در محل آکادمی المپیک و باشگاه هرندی برگزار می کنیم که این اردو آخرین مرحله فاز تمرینات عمومی است.  
 
وی افزود: امید جعفری در وزن منفی 81 کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن منفی 100 کیلوگرم، حمزه ندری در وزن مثبت 100 کیلوگرم، 3 ملی پوش دارای سهمیه هستند که به اردو دعوت شدند و حسین دارابی، عین اله حسین پور و پویا اب خش ورزشکارانی هستند که به عنوان حریف تمرینی حضور دارند.

گلکار ادامه داد: در این اردو در نظر داریم فعالیت بدنسازی و آمادگی جسمانی را صبح و در محل آکادمی المپیک انجام دهیم و تمرینات اختصاصی را بعدازظهرها در باشگاه هرندی برگزار کنیم و از اردوی هشتم وارد فاز تمرینات قدرتی و سرعتی می شویم.
 
وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی گفت: 2 تورنمنت جهانی در خرداد و تیر ماه سال جاری برگزار می شود که علاوه بر مسابقات، تیم ها می توانند چند روز اردوی آمادگی داشته باشند که در صورت حمایت و موافقت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک در یک از این تورنمنت ها حضور پیدا می کنیم که کمک زیادی به افزایش آمادگی ملی پوشان و شناخت حریفان می کند.
 
سرمربی تیم ملی جودو نابینایان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت فدراسیون برنامه اردوهای تیم ملی طبق پیش بینی ها انجام شود و بتوانیم  عنوان قهرمانی را در پارالمپیک در هر سه وزن بدست آوریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار