خروجی جلسه اعضای هيئت مديره باشگاه استقلال با شهردار منطقه ١٨؛

افشارزاده: دستور بازسازی ورزشگاه امام رضا صادر شد

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: با دستور سلیمی، شهردار منطقه 18 دستور بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع ) صادر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده و اعضای هيئت مديره امروز ظهر جلسه ای را با شهردار منطقه ١٨ برگزار كردند تا از اين رو در خصوص بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) كه چندی پیش در اختيار مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفت، صحبت های لازم را انجام دادیم و تصميمات جديدی را اتخاذ كنند.

بهرام افشارزاده به خبرنگار ما  در خصوص جلسه امروز هيئت مديره باشگاه استقلال با شهردار منطقه ١٨ اظهار داشت: جلسه بسيار خوبی را امروز با حضور سليمی شهردار منطقه ١٨ برگزار كرديم و درباره چگونگی بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) صحبت های لازم را انجام دادیم و تصميمات ويژه ای را نيز اتخاذ كرديم. 

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، قرار شد روز يكشنبه هفته آينده نيز جلسه ديگری با معاون عمران شهردار منطقه داشته باشيم و بازديد كلی از ورزشگاه امام رضا را در دستور كار قرار دهيم تا بتوانيم هر چه زودتر اين ورزشگاه را به بهره برداری برسانيم. 


افشارزاده افزود: در جلسه امروز نيز سليمی شهردار منطقه دستور ويژه ای را نسبت به بازسازی سريع ورزشگاه صادر كردند تا در حداقل زمان بازسازی صورت و در اختيار باشگاه قرار گيرد، خوشبختانه هيچ مشكلی در اين زمينه وجود ندارد و انجام كارها به خوبی پيش می رود. 

مديرعامل باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرداری منطقه ١٨ قرار شد ورزشگاه ديگری تا اتمام بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) در اختيار استقلال به مدت ٣ ماه قرار گيرد تا باشگاه بتواند اقدامات لازم را برای ثبت نام تيم های پايه در دستور كار قرار دهد، ورزشگاه  شهيدان اسماعيلی در منطقه ١٨ برای تيم های پايه در نظر گرفته شده و در صدد هستيم با قدرت، كارمان را آغاز كنيم و اميدوارم بتوانيم به موفقيت برسيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار