رئیس شورای شهر آمل:

همایش سپاس معلم در شهرستان آمل برگزار می‌شود

رئیس شورای شهر آمل گفت: شورای شهر آمل آماده برگزاری همایش بزرگ روز" سپاس معلم" با مشارکت آموزش و پرورش است.

  1. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آمل، اسدالله تورنگ پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه جایگاه هر فردی در چامعه‌اش به تلاش و کوشش تعلیم و تربیت معلمان برمی‌گردد، اظهار داشت: تمام دارایی‌های ما معلمان است که برای آموزش و تربیت‌مان تلاش داشتند.

وی با تاکید براینکه فرهنگیان با وجود نقش سازنده و کلیدی در یک جامعه حداقل حقوق را دارند، اظهار داشت: آنها آیندگان کشور ما را می‌سازند و زحمات‌شان به گونه‌ای باید مورد قدردانی واقع شود.

تورنگ با اشاره به اینکه امروزه با وجود مشکلات اقتصادی در کشور می‌تواند با حداقل هزینه به تجلیل این قشر زحمت‌کش پرداخت، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی با این تعداد جمعیت حدود 8 میلیون آنها از خانواده فرهنگی هستند که به گونه‌ای سرنوشت کشور با تلاش آنها تعیین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد: با توجه به برگزاری دومین همایش بزرگ تجلیل فرهنگیان این شهرستان از سوی آموزش و پرورش شورای اسلامی نیز تعامل و حمایت خود را به مانند سال گذشته اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم آمل، با مشارکت در این همایش به گونه‌ای روز سپاس معلم را به جا می‌آوریم.

روح‌الله آذرگشت عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه برگزاری چنین جشن و بزرگداشتی را نشان دادن از شخصیت بارز معلمان بیان کرد و گفت: با توجه به جایگاه و مقام شامخ معلم شغل آنها را نباید به ارزش مسایل مالی دانست.

وی اضافه کرد: جهت مشارکت شورای اسلامی در برگزاری این همایش کمیته‌ای تشکیل شده تا در آن تصمیماتی برای هرچه باشکوه‌تر برنامه گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار