بندرعباس؛

برگزاری جشنواره جابربن حیان با بیش از هزار و ۵۰۰ طرح در میناب

ششمین جشنواره جابر بن حیان با ارائه بیش از هزار و ۵۰۰ طرح و نوآوری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش میناب گفت: جشنواره جابربن حیان با هدف شکوفایی و کشف استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان در مقطع ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

مرتضی ایزدپناه افزود: آثار و طرح های ارائه شده در قالب نمایشگاه با حضور دانش آموزان و مربیان در سالن ورزشی الزهرا میناب به نمایش و داوری گذاشته شد.

وی گفت: فراخوان این جشنواره اواخر آبان پارسال در ۲۴۶ مدرسه ابتدایی شهرستان میناب منتشر شد و با استقبال والدین ، مربیان و دانش آموزان بیش از ۳ هزار طرح ارائه شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش میناب افزود: آثار برگزیده پس از داوری در مدارس از سوی ۲۰ گروه همیار ، در نهایت ۱۵۰۰ طرح به مرحله شهرستانی راه یافت.

ایزدپناه با اشاره به کسب رتبه پنجم کشوری دانش آموزان مینابی در سال گذشته گفت: این جشنواره در ۴ بخش آزمایشی ، طراحی و ساخت ، نمایش علمی ، جمع آوری و طبقه بندی ، اجرا شده است.

وی با اشاره به اعلام نتیجه نهایی این جشنواره در روز یکشنبه هفته آینده افزود: ۳ نفر برتر به جشنواره استانی که اردیبهشت در بندرعباس برگزار می شود، راه می یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار