حضور انجمن دیابت مردم نهاد در مراسم روز جهانی سلامت

انجمن دیابت مردم نهاد گابریک در مراسم سالروز جهانی سلامت در ژنو حضور دارد.

مهرداد نیک نژاد نماینده انجمن دیابت گابریک در گفت وگو  با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سالروز جهانی سلامت سال 2016 با شعار " غلبه بر دیابت با تحرک و تغذیه سالم" امروز در سراسر جهان برگزار می شود. به همین مناسبت در مراسم ویژه ای که در دفتر مرکزی سازمان جهانی بهداشت با حضور خانم دکتر مارگارت چان، مدیر کل  این سازمان و مسئولان بلند پایه بهداشت جهانی برگزار می شود؛ مهندس هرمز کیخانزاده موسس انجمن دیابت گابریک از جمهوری اسلامی ایران درباره اهمیت آموزش دیابت و تجارب آموزش انجمن دیابت گابریک به عنوان محور کنترل دیابت به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش خواهد پرداخت.

وی جزئیات مراسم را این گونه توضیح داد:  در این پانل تخصصی که در مورد راه های کنترل دیابت برگزار می شود؛ علاوه بر رییس فدراسیون بین المللی دیابت؛ رییس دانشگاه ژنو نیز به ارائه سخنرانی می پردازد.

نیک نژاد افزود: لازم به ذکر است انجمن دیابت گابریک یکی از سازمانهای غیر دولتی است که در طول نه سال فعالیت خود نزدیک به 100 هزار عضو دیابتی را تحت پوشش خدمات آموزشی و حمایتی قرار داده است.

نماینده انجمن دیابت گابریک خاطرنشان کرد: این سازمان مردم نهاد پیش از این نیز در دیدار اعضای سازمان بهداشت جهانی و معاون مدیر کل سازمان جهانی بهداشت موفق شده به عنوان بهترین عملکرد آموزشی دیابت در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دست یابد و هم اکنون به عنوان بزرگترین مدرسه دیابت در منطقه بیش از  18 دوره تخصصی مداوم و مستمر را برگزار می کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار