اراک

برگزاری 40 برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی

در هفته هنر انقلاب اسلامی 40 برنامه فرهنگی و هنری در استان مرکزی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اراک ، رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی بیش از 40 برنامه فرهنگی و هنری در این استان برگزار می‌شود.

میرزایی گفت: از20 تا 27 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی ، بازدید هنرمندان از بیت امام راحل به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهدا، زیارت امام‌زاده ریحانه، برگزاری محفل انس با قرآن، شعر خوانی، برپایی نمایشگاه هنر‌های تجسمی و اجرای برنامه‌های خیابانی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی دانست.

میرزایی افزود: برگزاری کارگاه عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی، اجرای نمایش خیابانی و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های روز دوشنبه 23 فروردین ماه به شمار می‌رود.

وی گفت : برگزاری نشست مشترک هنرمندان استان با هنرمندان قم و همدان، اردوی فرهنگی و زیارتی هنرمندان آفرینش‌های ادبی به قم، کارگاه نقد فیلم و عکس و همچنین اجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه‌های این سازمان در روز سه شنبه 24 فروردین است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: ویژه برنامه گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، رونمایی از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در بخش‌های مختلف ، اختتامیه همایش نقد و بررسی اشعار طاهره صفارزاده، تقدیر از منتخبین عکسواره اسفند 94 و فروردین ماه 95، تقدیر از هنرمندان فعال، اجرای نمایش صحنه‌ای و اجرای نمایش خیابانی از برنامه‌های تدارک دیده شده در چهارشنبه 25 فروردین ماه است.

انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، حوزه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.