یزد؛

توسعه ارائه خدمات الكترونيكی به مردم

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداري يزد؛ لازم است ارائه خدمات الكترونيكی به مردم توسعه يابد و در جهت استقرار دولت الكترونيک گام برداريم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجید جواديان زاده در  جلسه ی  تخصصی ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی استان در سال جاری ضمن تشريح فعالیت‌های ستاد صيانت استان در سال گذشته گفت: خوشبختانه با توجه ويژه دولت تدبير و اميد، حمايت استاندار يزد و مسئولان ارشد استان و اقدامات انجام‌شده، اكثر شاخص‌های صيانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرايی استان ارتقاء یافته است و شاهد وضعيت مطلوب‌ تری در استان نسبت به گذشته هستيم.

جوادیان زاده افزود: ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی به‌منظور ارج نهادن به جايگاه انسان در جامعه با دو رويكرد و هدف اساسی حفظ حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تشکیل‌شده است.

وی گفت: نبايد ارائه خدمات به مردم تنها از طريق حضور فيزيكی آن‌ها در ادارات و دستگاه‌ها انجام شود و ضروری است ارائه خدمات الكترونيكی و غيرحضوری به مردم استان باهدف استقرار دولت الكترونيک توسعه يابد.

دبير ستاد صيانت از حقوق شهروندی استان در پايان سخنان خود بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفيت ائمه جمعه و جماعت، روابط عمومی‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها درزمینه صيانت از حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تأکید كرد.

انتهای پیام/ص

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.