ماه رجب آغاز شد/ دارندگان خودرو هر چه زودتر الحاقیه بگیرند

از امروز تا پایان ماه رجب و در ماه‌های حرام، بروز سانحه منجر به فوت مشمول پرداخت دیه 253 میلیون و 300 هزار تومانی خواهد شد.

ماه رجب آغاز شد/ دارندگان خودرو هر چه زودتر الحاقیه بگیرندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز ماه رجب از امروز نرخ دیه در این ماه که جزو ماه‌های حرام محسوب می‌شود از 220 میلیون تومان به 253 میلیون و 300 هزار تومان افزایش می‌یابد.

با توجه به اینکه حق بیمه‌های سال گذشته تا سقف 220 میلیون تومان دیه را پوشش می‌داد، تصادف منجر فوت در این ماه مشمول دیه 253 میلیون و 300 هزار تومانی خواهد شد و اما شرکت‌های بیمه در صورت عدم دریافت الحاقیه از سوی دارندگان خودرو، تنها 220 میلیون تومان را پوشش خواهد داد.

بیمه مرکزی در روزهای گذشته بارها به مردم توصیه کرده که هر چه زودتر نسبت به دریافت الحاقیه اقدام کنند، چرا که در صورت بروز سانحه، مابه‌التفاوت 33 میلیون و 300 هزار تومانی دیه در ماه‌های حرام و غیرحرام را باید صاحب خودرو پرداخت کند.

بنابراین گزارش، مدتی پیش برخی نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه به مشتریان خود اعلام کرده بودند که تا چند روز آینده الحاقیه حذف می‌شود،اما مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه بیمه مرکزی با رد این شایعه تاکید کرد: دارندگان خودرو تا قبل از آغاز ماه حرام (ماه رجب) الحاقیه دریافت کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.