شاهرودی:

برای احقاق حق چک دریافتی را برگشت می زنم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: من برای پیگیری طلبم از سیاه جامگان در فدراسیون فوتبال حاضر شدم.

برای احقاق حق چک دریافتی را برگشت می زنمرضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود:چک داماد مدیر عامل را دریافت کردم اما این چک برگشت خورد. براین اساس برای پیگیری چک دریافت شده در فدراسیون فوتبال حضور یافتم.
 
شاهرودی در ادامه عنوان کرد: مسئولان سیاه جامگان جواب تلفن هایم را نمی دهند برای خودم این حق را قائل هستم که چک را برگشت بزنم تا ثابت کنم آدم پولکی نیستم.
 
وی درباره ارزیابی‌اش از دربی سرخابی ها تصریح کرد: دربی بسیار سختی پیش رو داریم چرا که هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند. پرسپولیس همواره در دربی ها خوب بازی کرده است و امیدوارم این روند را ادامه دهد.
 
شاهرودی بیان کرد: شرایط بازی دربی نسبت به بازیهای دیگر متفاوت است شواهد نشان می دهد تیمی که وضعیت نامناسبی در جدول دارد در بازی دربی متحول شده و بهتر بازی می کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس امروز ملوان را ببرد آن وقت این تیم صد درصد قهرمان لیگ برتر می شود و نتیجه استقلال تاثیری در این موضوع ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.