دلیل حمایت پیروانی از کی روش

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: می دانید دلیل حمایت من از کی روش چیست؟ به علت دو مسئله در حمایت از کی روش پا فشاری می‌کنم.

تایید هیئت رئیسه به تنهایی فایده‌ای ندارد به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، افشین پیروانی پس از پایان نشست خبری کی روش گفت: خوشحالم مکانی به خبرنگاران داده شد تا آنها در خیابان مصاحبه نگیرند. من این مسئله را به فال نیک می‌گیرم. من یک سوال می‌کنم و خودم جوابش را می‌دهم چرا از کی روش حمایت می‌کنم.

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: من با مربیان زیادی کار کردم و برایشان احترام قائل هستم اما به علت دو مسئله در حمایت از کی روش پا فشاری می‌کنم. هرچند به خاطر این حمایت مورد انتقاد زیادی قرار گرفتم اما اول اینکه عاشق وطنم هستم و ایران را دوست دارم و به فوتبالی که سالها بازی کردم و کاپیتانش بودم عشق می‌ورزم. چند جلسه با فدراسیون و کی روش قبل از گرفتن این پست داشتم و یا علی گفتم که تا آخرش بروم. کار بدی نیست که از تیم ملی حمایت کنم و دوست دارم تیم ملی موفق شود و به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: من تمام قد در خدمت تیم ملی هستم و انتقاد کننده ها مسائل دیگری را هم در نظر بگیرند. در گذشته روی مربی تیم ملی تسلط داشتند و گفتند بازیکنانی همچون افشین پیروانی و عابدزاده نباید به تیم ملی دعوت شوند.

براین اساس من دو سال به تیم ملی دعوت نشدم اما کی روش اجازه دخالت در کادرفنی اش را به کسی نمی‌دهد و فقط امکانات می‌خواهد.

پیروانی بیان کرد: امکانات از جمله واجبات است که باید برای تیم ملی فراهم  کنیم. فوتبال یک سرش برد و یک سرش باخت است به قول کی روش می‌گوید امکانات بدهید. 4 میلیارد تومان پول آمده است و نصفش را صرف فوتبال کنید. ده میلیون دلار از فیفا و 2 و نیم میلیارد از AFC آمده است. بخشی از این پولها هزینه تیم ملی شود. من به خاطر وطنم از کی روش حمایت می‌کنم.

پیروانی در پایان درباره جلسه دو ساعته با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اعضای هیئت رئیسه صحبت‌های کی روش را تایید کردند اما با تایید خالی اتفاقی نمی‌افتد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیروانی ، کی روش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.