برانكو:

تيم شجاعت و كيفيتش را نشان داد

سرمربى پرسپوليس در خصوص برد پرسپوليس در دقايق پايانى گفت: تيم من شجاعت و كيفيتش را نشان داد و 3 امتياز اين بازى را كسب كرديم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانكو ايوانكوويچ  پس از بازى اظهار داشت: قبل از هر چيز به بازيكنان تبريک مى گويم، هم من به آنها اعتماد دارم و آنها هم به خودشان ايمان دارند و توانستند بازى سنگين را ببرند. 
 
برانكو در ادامه عنوان كرد: قبل از بازى گفتم اين ديدار سخت ترين بازى مان تا آخر فصل است، ميزبانى كه ما به سختى با آن بازى مى كنيم حريفى كه مقابل استقلال خوزستان و سپاهان يك امتياز گرفت اما امروز تيم من شجاعت و كيفيتش را نشان داد و سه امتياز بازى را كسب كرديم. 
 
همچنين از هواداران به علت تشويقشان تشكر مى كنم اين احساس قشنگى قبل از بازى دربى بود. 
 
وى در مورد اينكه اين بازى تماشاگرپسند نبود تصريح كرد: بله شرايط مسابقه اين طور بود، بازى سنگين و عصبى با خطاهاى بسيار زياد طبيعى بود كه حريف تلاش مى كرد به هر طريقى بازى ما را خنثى كند اما در نيمه دوم چند فرصت گلزنى طارمى و بنگستون داشتند، همچنين نبايد انتظار داشت همه بازي ها قشنگ و زيبا باشد. 
 
برانكو درباره تمديد قراردادش عنوان كرد: خوشحال و هيجان زده بابت تمديد قراردادم هستم، چرا كه با اين بازيكنان خوب و هواداران عالى ادامه همكارى مى دهم به هرحال ما اول برنامه خود هستيم و علاوه بر نتيجه گيرى در ليگ برتر فوتبال هدف ما ورود به آسيا و كسب قهرمانى است. 
 
وى در پايان درباره اينكه دربى قهرمان ليگ را مشخص مى كند، خاطر نشان كرد: در واقع اين بازى بسيار مهم بود تا در كورس قهرمانى باقى بمانيم، به طور طبيعى دو سه بازى آينده براى قهرمانى تعيين كننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار