بازديد مدير عامل استقلال و معاون عمران شهرداری از ورزشگاه امام رضا

بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال و معاون شهرداری منطقه ١٨ صبح امروز از ورزشگاه امام رضا (ع) بازديد كردند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به هماهنگی های صورت گرفته  صبح امروز افشارزاده، مدير عامل باشگاه استقلال،كردنوری ، توفيقی و معاون شهردار منطقه ١٨ به همراه چند كارشناس ويژه بازديدی را از ورزشگاه امام رضا (ع) كه چندی پيش از سوی مسئولان شهرداری در اختيار باشگاه استقلال قرار گرفت را در دستور كار قرار دادند تا پس از بررسی هاي لازم هر چه زودتر اين ورزشگاه به بهره برداری برسد.

بهرام افشارزاده با تاييد اين خبر گفت: با توجه به دستور ويژه دكتر سليمی شهردار منطقه ١٨، امروز صبح بازديدی را با رحمانی معاون عمران شهرداری و چند كارشناس ويژه و يک شركت كه قرار است بازسازی چمن ورزشگاه را انجام دهد در دستور كار قرار داديم. 

مدير عامل باشگاه استقلال در پايان خاطر نشان كرد: صحبت و بازديد های لازم از ورزشگاه امام رضا به عمل آمد و قرار شد در سریع ترین زمان ممکن حداكثر تا سه ماه ديگر اين ورزشگاه بازسازی و مورد استفاده قرار گيرد، جا دارد تشكر ويژه ای از سليمی، شهردار منطقه ١٨و رحمانی معاون عمران و همچنين كارشناسان ويژه داشته باشم كه امروز صبح زحمت كشيدند و برای بازديد به ورزشگاه آمدند.

جا دارد از زحمات ارزشمند و تاثیرگذار دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که با دستور و مساعدت وی این امکانات برای ما مهیا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار