مسدود کردن سايت فروش غذا با انگيزه اخاذي

با تلاش کاراگاهان پليس فتا استان، فردي که با مسدود کردن سايت فروش غذا يک رستوران،قصد اخاذي داشت در زاهدان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سيد محمد حسيني پور" رئيس پليس فتا انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: فردي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت سايت رستوران وي توسط فردي ناشناس بسته شده و عرضه خدمات اينترنتي را غير ممکن کرده و اين فرد سودجو طي تماس تلفني درخواست پرداخت مبلغي به منظور باز نمودن سايت شده ،که بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

اين مقام انتظامي در ادامه گفت : تيم فني اين پليس وارد عمل شده و پس از انجام بررسي هاي تخصصي عامل جرم را شناسايي کرده و وي را جهت اخذ توضيحات بيشتر احضار کردند. 

حسيني پور با اشاره به اينکه متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه جرمي بود،افزود: اين فرد در تحقيقات تخصصي پليس بيان کرد که مدتي پيش صاحب رستوران به شرکتي که من در آن کار مي کنم مراجعه و تقاضاي طراحي سايت فروش براي رستورانش کرد که من بعد از تهيه اين سايت مشخصات و نام کاربربي آن را در محلي يادداشت نمودم و چند روز پيش به صورت اتفاقي وارد سايت شدم و از آنجا که مشتريان زيادي از طريق اينترنتي اقدام به تهيه غذا مي کردند و به نظر مي امد صاحب رستوران درآمد زيادي دارد وسوسه شدم و با بستن سايت، قصد دريافت مبلغي از وي را داشتم. 

رئيس پليس فتا انتظامي سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:متهم پس از تکمسل تحقيقات به مراجع قضايي معرفي شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار