یادداشت یک تحلیل‌گر درباره نامه جدید کروبی

ظهور يكباره مهدی كروبی من را به فكر انداخته است كه واقع ماجرا چيست. آنها كه مهدی كروبی را می شناسند می‌دانند كه از فن كتابت بالكل بی بهره است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: ظهور یكباره مهدی كروبی من را به فكر انداخته است كه واقع ماجرا چیست. آنها كه مهدی كروبی را می شناسند می دانند كه از فن كتابت بالكل بی بهره است. مهم تر از این، داستان "نانجیبان" مربوط به بیش از یك ماه قبل است و اینكه حالا به آن واكنش بدهند كمی عجیب است. ضمنا؛ كروبی در حصر است و این یعنی قاعدتا نباید بتواند فعالیت سیاسی و رسانه ای بكند، همچنانكه در تمام این مدت نتوانسته بود. آیا فرد صاحب نفوذی هست كه این روزها از حرفی یا حادثه ای خیلی عصبانی شده باشد و كروبی را بتوان "ابزار ابراز خشم" او در نظر گرفت؟ 
 
مهدی محمدی همچنین طی 2 روز گذشته نیز در کانال شخصی اش با استقبال از نامه مهدی کروبی خطاب به روحانی نوشت و از محاکمه علنی وی استقبال کرد. 
 
محمدی نوشت: مهدی كروبی كه اكنون در باغی در جماران محصور است، نامه ای به آقای روحانی نوشته و در آن خواستار محاكمه علنی شده است. 
 
 متن، در واقع یك التماس نامه، و همه حرفش این است كه "ما را هم ببینید!" و احتمالا به عنوان موجودی مفرح، در میانه این همه گرفتاری، اندكی دیدن او، عیب و ایرادی هم نداشته باشد. منتها این امر ممكن است خطراتی هم برای جناب ایشان ایجاد كند. مثلا حین نظاره چهره رعنای جناب شیخ ممكن است خلایق ناگهان به یاد بیاورند كه ایشان در انتخابات ٨٨ حتی از "آراء باطله" هم كمتر رای آورد! یا حتی ممكن است این را هم به خاطر بیاورند كه او بعد از انتخابات ٨٨ محصور نشد بلكه قریب به دو سال بعد، در ٢٦ بهمن ٨٩، زمانی گرفتار شد كه به تحریك كسانی كه بعدها داعش را خلق كردند، قصد داشت یك نسخه ایرانی از داعش ایجاد كند. 
 
من البته با ایده محاكمه علنی موافقم. هم فرصتی خواهد بود برای ستانده شدن داغ دل میلیون ها مرد و زن مظلوم ایرانی كه توهمات مالیخولیایی یك مشت جنایتكار در سال ٨٨ آتش در زندگی آنها افكند؛ و هم صحنه ای برای خلق كمدی های بی نظیر، ناشی از مهارت شگرف ایشان در ارائه استدلال های پیچیده و مبهوت ساختن افكار عمومی!

منبع: مشرق

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اعمال قانون هر چه قانون گفت بايد پذيرفت حالا مي خواهي به ضررت باشد
يا برعكس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
پیر مرد سفید موی بازیچه دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
آفرین به آقای محمدی
تحلیل جالبی بود
از متن نامه کروبی مشخصه چقدر با عصبانیت نامه نگاری کرده!
آخرین اخبار