نقاط گردشگری ایران را در «اقلیم» ببینید و بشناسید

این مجموعه مستند گردشگری - زمین شناختی، جذابیت‌ها و شگفتی‌های طبیعی ایران را در مناطق مختلف کشور به تصویر می‌کشد.

موسی جابری تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «اقلیم» شبکه سوم سیما گفت: برنامه «اقلیم» قرار است در 26 قسمت برای شبکه سوم سیما تهیه و تولید شود. در حال حاضر 13 قسمت آماده پخش است و این برنامه هر روز ساعت 18 پخش می‌شود.

وی افزود: رویکرد این برنامه گردشگری جغرافیایی است و مستندگونه در نقاط گردشگری شهرهای مختلف مانند دره‌ها، کویر، آبشار، تالاب، جنگل تصویربرداری شده است.

وی عنوان کرد: خودم به عنوان طبیعت‌گرد در این برنامه حضور دارم و نریشن‌ها را می‌خوانم و مستندهایی 30 دقیقه‌ای با تکنیک‌های جذاب و تصویربرداری زیرآب و هوایی کار شده است و از این رو این برنامه مستندی روایت محور است.

جابری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اواخر پاییز این پروژه تصویب شد و کشور در آن زمان دچار برف و باران بود، امکان زیادی برای حضور در استان‌های مختلف را نداشتیم و بیشتر به استان‌های خشک و معتدل رفتیم.

گفتنی است؛ عوامل این برنامه تلویزیونی به شرح زیر است:

کارگردان: رئوف جابری، تصویربردار: مسعود فیاض‌نکو و نیما اسدبیگی، حسن بهزادپور، صدابردار: کامبیز برومندفر، پژوهش: ایمان احمدی و عارف جابری، نویسنده: حامد مصطفوی، هماهنگی و برنامه‌ریز: رحیم نظامی‌وند چگینی و مسعود بهارلو، امور تدوین: رئوف جابری و حمید شه‌پرانی.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.