بجنورد؛

صدور مجوز فعالیت 24سازمان مردم نهاد در خراسان شمالی

در سال گذشته مجوز فعالیت 24 سازمان مردم نهاد در استان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان استان گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته در ابتدای سال 94 فعالیت 20 سازمان مردم نهاد پیش بینی شده بود که در سایه تلاشهای ارزنده معاونت ساماندهی امور جوانان این رقم به 24 سمن ارتقاء یافت.

امان اله فیروزه محور فعالیت این سازمانهای مردم نهاد را ایثار و شهادت ، ازدواج و تحکیم خانواده ، زنان و خانواده ، اعتقادی و مذهبی ، اجتماعی و گردشگری ، فرهنگی و هنری ، علمی و پژوهشی ، نجوم ، آسیبهای اجتماعی ، معلولین ، هنری ، ورزشی ، قرآنی ، فناوری ، نانو و محیط زیست عنوان کرد.

وی از پیش بینی صدور و فعالیت 20 سازمان مردم نهاد در محوریت های مختلف در سال جدید خبر داد و گفت: همه فعالیت سمن های استان با رصد اداره کل ورزش و جوانان صورت می گیرد و انتظار می رود همه دستگاههای عضو ستاد همکاری های لازم با دبیران سازمان های مردم نهاد را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: جوانان 15 تا 29 سال با تاسیس سازمانهای مردم نهاد در ارگانهای مختلف دولتی همچون معاونت جوانان می توانند ضمن برخورداری از جنبه های حقوقی فعالیت های دولتی گامی مهم در تشکیل شخصیت اجتماعی آینده خود و جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.