تدارکات سفر ملک سلمان به ترکیه، ترک‌ها را به دردسر انداخت

فراهم کردن سوروسات سفر پادشاه عربستان سعودی به ترکیه، ترک‌ها را به درد سر انداخت.

 ملک سلمان امروز به ترکیه می رود/ دردسر ترک ها برای پزیرایی از پادشاه عربستانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الخلیج الجدید، پادشاه عربستان سعودی امروز برای دیدار با "رجب طیب اردوغان"  -- رئیس جمهور ترکیه – وارد این کشور می شود. هیأت مقدماتی پادشاه عربستان در اولین ساعات صبح دوشنبه برای آماد سازی مقدمات این سفر عازم پایتخت ترکیه شدند.

نحوه آماده سازی مقدمات این سفر، حیرت رسانه های ترکیه را برانگیخت. بسیاری از خبرگزاری های این کشور جزئیات آماده سازی سفر ملک سلمان را منتشر کردند.

 بر اساس گزارش‌ها، یکی از بزرگترین هتل‌های پایتخت به طور کامل به اجاره پادشاه عربستان درآمد. این هتل درهایش را به روی مسافران عادی بست.

کارکنان هتل برای تدارک اغذیه و مواد نوشیدنی مورد نیاز با مشکلات زیادی مواجه شدند.

گروه مقدماتی عرب همچنین خواستار 500 خودروی لوکس مرسدس بنز شدند. ترک ها مجبور شدند این تعداد خودرو را از شهرهای دیگر جمع آوری کند. پارکینگ هتل ظرفیت این همه خودرو را نداشت و مسؤولین هتل را با مشکل مواجه کرد.

ملک سلمان به دعوت رئیس جمهور ترکیه وارد این کشور می شود. در این سفر 5 روزه قرار است روابط دوجانبه آنکارا-ریاض و همچنین موضوعات منطقه ای و بین‌المللی مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.

ترکیه ایستگاه دوم سفرهای منطقه‎ای ملک سلمان است. پادشاه عربستان در پایان سفر 5 روزه اش به مصر قرار است امروز وارد آنکارا شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار