سمنان؛

تاکید بر محرومیت زدایی در روستاها و خدمت به محرومان استان

بیش از 36 میلیارد ریال تسهیلات ویژه طرح بهسازی روستایی از سوی بنیاد مسکن پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندار سمنان به حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اشاره کرد: حضرت امام خمینی (ره) با افتتاح حساب 100 و تشکیل بنیاد مسکن در این نهضت عظیم، مهمترین و اولین گام را برداشتند.
عباس دانایی تشخیص و تعیین نیازمندیهای مسکن محرومان روستایی و شهری و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با مشارکت و همکاری و خودیاری مردم را یکی از عمده ترین فعالیت های اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:مدیران شهرستان و استان در تحقق این امر اهتمام لازم را دارند و افراد خیر و دستگاههای متولی هیچگونه دغدغه در خصوص تهیه زمین برای ساخت پروژه های خیرین مسکن ساز برای اقشار محروم نداشته باشد..
مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمنان گفت: در سطح شهرستان 541 واحد مسکونی و35 هکتار تملک زمین و صدور بیش از هزارو200واحد سند مالکیت روستایی صورت گرفته است.
علیرضا کفاش تصریح کرد: تا کنون بیش از 36 میلیارد ریال تسهیلات ویژه طرح بهسازی روستایی پرداخت شده است.
وی از انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،سازمان بهزیستی،سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مستضعفان در خصوص کمک بلاعوض در تهیه و ساخت مسکن  برای خانوارهایی که دارای دو فرزند معلول هستند خبر داد و گفت: در حوزه شهری انجمن خیرین و روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی این امراست.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار