گیلان؛

هم اندیشی بزرگداشت حماسه ملی آزادسازی خرمشهر

راهکارهای هرچه بهتر برگزاری بزرگداشت حماسه ملی آزادسازی خرمشهر در 5 کمیته تخصصی ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در نشست اعضای ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در این نشست در زمینه چگونگی اجرای برنامه های بزرگداشت حماسه ملی سوم خرداد در کمیته های آموزشی، فرهنگی- هنری، نیروهای مسلح، علمی- پژوهشی و رسانه و فضای مجازی هم اندیشی شد.
محمد احمدی پور با اشاره به اینکه اجرای برنامه های شاخص و با کیفیت می تواند ضمن بزرگداشت این روز بزرگ و ملی، به نسل های جوان جامعه که از زمان دوران دفاع مقدس دور بودند نیز بسیار موثر باشد، افزود: می خواهیم با اجرای برنامه های با کیفیت، حماسه ملی آزادسازی خرمشهر را آن طور که شایسته است، روایتگری کنیم.
در ادامه این نشست تخصصی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر یک افتخار منحصر به فرد تاریخ پر افتخار کشور است، افزود: باید بیش از پیش بتوانیم ارزش های اسلامی را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با عمل انقلابی و با روحیه عاشورایی و جهادی در جامعه به ویژه برای نسل های جوان نهادینه کنیم.
رسول جلائی به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: باید از این مناسبت های ملی و بزرگ کشور برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بهره گیریم.
در پایان این نشست 2 ساعته، هریک از اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد راهکارها و برنامه های دستگاه های خود را ارائه و برای اجرای هرچه بهتر برگزار شدن حماسه سوم خرداد هم اندیشی کردند.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.