جزئیات قرارداد نیمار فاش شد

سایت "فوتبال لیکس" در تازه ترین افشاگری خود جزئیات قرارداد نیمار با بارسلونا را فاش کرد.

جزئیات قرارداد نیمار فاش شد
گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت فوتبال لیکس که تاکنون جزئیات قرارداد بازیکنانی مانند گرت بیل، تونی کروس، مسوت اوزیل و لوئیز سوارز را فاش کرده، در تازه ترین افشاگری خود به سراغ افشای جزییات قرارداد نیمار با بارسلونا رفته است. 

نیماردر ماه ژوئن 2013  با قراردادی 5 ساله از سانتوس به بارسا رفت که در این راه پدرش مدیر برنامه های او بود.

در این قرارداد حقوق نیمار پنج میلیون یورو در هر فصل عنوان شده ،هرچند بندهایی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که تضمین می کند نیمار در کل دورانی که در بارسلونا خواهد بود حداقل 49.5 میلیون یورو به دست خواهد آورد.

اسناد منتشر شده فاش کرده اند که نیمار در زمان پیوستنش به بارسلونا 8.5 میلیون یورو پاداش دریافت کرده و طبق این قرارداد رقم فسخ قرارداد وی 190 میلیون یورو است.

 در قرارداد نیمار بندی وجود دارد که اگر ستاره برزیلی بارسا موفق به کسب توپ طلا یا همان عنوان بهترین بازیکن جهان شود، پاداش 425 هزار یورویی دریافت خواهد کرد.    

بندهای دیگری نیز در قرارداد نیمار با بارسلونا وجود دارد که نیمار در صورت قهرمانی بارسا درلالیگا  637 هزار و 500 یورو، در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری هر یک 850 هزار یورو پاداش دریافت خواهد کرد.
 
 در حال حاضر بارسلونا برای فتح سه جام می جنگد که اگر این اتفاق بیفتد نیمار در مجموع 2میلیون و سیصد و سی وهفت هزار و 500 یورو پاداش دریافت خواهد کرد و اگر بارسا فاتح لیگ قهرمانان و جام حذفی اسپانیا شود این تیم به وی مبلغ 1.7 میلیون یورو  پاداش پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار