ایلام؛

حمایت از سرمایگزاران با عملیاتی کردن شعار راهبردی مقام معظم رهبری

استاندار ایلام گفت: دستگاه قضایی استان با عملیاتی کردن شعار راهبردی مقام معظم رهبری با اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی از سرمایه گذاران حمایت کند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ایلام؛  مروارید امروز در نشست  با رئیس کل دادگستری  استان و اعضای شورای قضایی استان با بیان اینکه مدیریت دستگاه قضا هماهنگ و همدل با دولت است گفت: استان ظرفیت های ویژه ای در زمینه های نفت و گاز، کشاورزی، مرز ، منابع طبیعی و محیط زیست برای سرمایه گذاری و توسعه دارد .

موضوع تامین امنیت سرمایه گذاران  در استان از محورهای دیگر سخنان  استاندار ایلام بود.

 مروارید با تببین ضرورت تامین امنیت سرمایه گذاران با پشتوانه دستگاه قضا یادآوری کرد در دوسال گذشته با ورود سرمایه گذاران توانسته ایم در زمینه اشتغال اقدامات خوبی صورت دهیم به طوری که هم اکنون پنجمین استان  در زمینه بیکاری هستیم که امیدواریم در آینده  با تلاش مسولان و سرمایه گذاری دراستان  بیکاری ریشه کن شود . 

رئیس دادگستری استان هم در این نشست  با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته دربخش های مختلف دستگاه قضایی استان در سال گذشته گفت : امسال با توجه به شعار سال با اجرای   برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت بتوانیم حرکت رو به رشدی داشته باشیم  .

نوری گفت : با توجه به کاهش جرائم و بزهکاری در شاخصه های مختلف در طول سال گذشته امیدواریم امسال محیطی پر از امنیت برای شهروندان استان شاهد باشیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: مقاومتی ، اقتصاد ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.