چرخ های تولید با حمایت بانکها به گردش در می آید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر واحدهای تولیدی با کمبود نقدینگی روبه‌رو هستند که انتظار می رود این موضوع با همکاری سیستم بانکی مرتفع گردد.

کمال‌الدین پیرمؤذن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: دولت یازدهم در تلاش است تا آرامش را به اقتصاد کشور بازگرداند و رکود اقتصادی که گریبان کشور را گرفته، برطرف نماید.

وی افزود: تورم، تحریم ها، نبود برنامه برای حمایت از تولید کشور، مشکلات سیستم بانکی، نبود سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی و مشکلات و موانع عدیده دیگرحرکت چرخ های تولید را کند كرده و مشکلات سنگینی را بر دوش جهادگران عرصه تولید و صنعت گذاشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اکثر واحدهای تولیدی با کمبود نقدینگی و چالش جدی عدم تزریق سرمایه‌ در گردش روبه‌رو هستند که انتظار می رود این موضوع با همکاری سیستم بانکی مرتفع گردد.

پیر مؤذن در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه بانک یک بنگاه خصوصی است و مدیران بانکها مجبورند برای سوددهی و گردش مالی منظم به  اعطای تسهیلات روی آورند بنابراین لازم است با اعمال سیاستها مشکلات تولید مرتفع گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.