رضائیان:

قول می دهم هجومی بازی کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به هواداران قول ارائه بازی زیبا و هجومی در دربی می دهم.

قول ارائه بازی هجومی را به هواداران می دهمرامین رضائیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: دربی شرایط خاص خود را دارد و بازی با سیاه جامگان و ملوان را با دربی نمی‌شود مقایسه کرد، قصد داریم با ارائه بازی هجومی و خوب باعث لذت تماشاچیان و بینندگان از تماشای بازی شویم.
 
رضائیان در ادامه عنوان کرد: هر تیمی که خوب بازی کند به طور حتم برنده بازی می شود ما با کسب برد دربی می توانیم به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شویم.
 
وی درباره اینکه پیش بینی‌اش از نتیجه دربی چیست، بیان کرد: من تمایل به برد پرسپولیس در این بازی دارم اما نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست، ما برای برد دربی به میدان مسابقه می رویم اما اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست، این بازی هم برای ما و هم استقلال مهم است و هر دو به برد این بازی نیاز داریم تا همچنان در کورس قهرمانی باشیم.
 
رضائیان درباره بهترین خاطره‌اش از بازی دربی تصریح کرد: بازی که در صحنه آخر شوت زدم و جربی بنگستون در برگشت آن را گل کرد بهترین خاطره ام در دربی است.
 
بازیکن تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: مرگ هادی نوروزی را هنوز باور نکردم، هانی نوروزی پسر مرحوم را وقتی دیروز در تمرین دیدم خیلی ناراحت شدم و در خلوت برای هانی گریه کردم ما باید هانی را همانند هادی به یک بازیکن بزرگ تبدیل کنیم، همچنین روح هادی را با برد دربی باید شاد کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رضائیان ، هواداران ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار