سجادی در دیدار با ملی پوشان کماندار؛

سطح تیراندازی با کمان در آسیا کمتر از سطح جهانی نیست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در تمرین تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد و لحظاتی به گفتگو با کمانداران پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نصرالله سجادی با حضور در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران به تماشای تمرین تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان پرداخت.

در این تمرین محمد علی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و دیگر مسئولین فدراسیون نیز حضور داشتند و از نزدیک به تماشای تمرینات ملی پوشان نشستند.

 سجادی طی سخنانی در جمع ملی پوشان این رشته اظهار داشت: سال کسب سهمیه بازی های المپیک، مهم ترین رویداد ورزشی برای ورزشکاران است، شما قطعا حساسیت این موضوع را می دانید. تیراندازی با کمان مورد توجه جامعه قرار گرفته و بعد از مسابقات آسیایی اینچئون پیشرفت نسبتا خوبی داشته است، بنده گزارش فعالیت شما را همیشه دارم و توسط (رئیس فدراسیون) شرایط شما را دنبال می کنم.

وی با بیان این که امیدوار هستم بتوانید سهمیه های دیگری را برای کشورمان کسب کنید، افزود: حضور این رشته در بازیهای المپیک می تواند مورد توجه بیشتر مسئولین و جامعه باشد و هم جوانان را بیشتر تشویق کند که به سمت این رشته بیایند.

سجادی ادامه داد، ان شاءالله پس از المپیک نیز در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا بتوانید موفقیت های خوبی را کسب کنید. گر چه سطح این رشته در آسیا کمتر از جهان نیست. بخصوص که می دانیم چند کشور آسیایی همیشه در بازی های المپیک صاحب مدال بودند. در نتیجه می توانیم بگویم که این رشته در آسیا در سطح بالا و جهانی است به هر صورت همه چیز شدنی است و امکان دارد.

وی افزود: من خودم می دانم که ممارست و پشتکار ورزش قهرمانی خیلی سخت است هر چقدر تلاش، کوشش و دقت کنید، مهارت های تازه را از مربی یاد بگیرد و همچنین احتمالا اگر ایرادی وجود دارد اصلاح کنید. با تمرین و ممارست حتما می توانید پیشرفت کنید. تیراندازی با کمان رشته بسیار خوبی است به نظر من جا دارد بیشتر از این در کشور توسعه پیدا کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان با تشکر از ورزشکاران و مجموعه فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: ان شاءالله با کمک شما این رشته در کشور توسعه و ارتقاء پیدا کند.

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی شانگهای چین که از 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود، آماده می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار