ترابی: ایران و کره جنوبی شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی دارند

هافبک جوان تیم ملی فوتبال کشورمان شانس تیم های ایران و کره جنوبی را برای صعود به جام جهانی نسبت به سایر حریفان بالاتر دانست.

مهدی ترابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه گفت : همه تیم ها برای کسب سهمیه جام جهانی به این مرحله می آیند و بازی های سختی در پیش داریم. امیدوارم در این مرحله  با قدرت شرکت کرده و بار دیگر به جام جهانی راه یابیم. البته نقش دعای مردم کشورمان برای صعود ملی پوشان به جام جهانی روسیه تاثیرگذار است.

وی افزود: ایران و کره جنوبی مدعیان اصلی این گروه هستند و شانس بالایی برای صعود دارند. البته ازبکستان در دوره قبلی برای تیم ملی مشکل ساز شد و اگر ایران در بازی آخر مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل کره متوقف می شد، ازبک ها به جام جهانی صعود می کردند. با این وجود می توان با ارائه نمایشی خوب،حریف را از پیش رو برداشت.

ترابی درباره استفاده قطر از چند بازیکن تیم ملی امید خود، اظهار کرد:  قطر تیم چند ملیتی است اما من از شما می شنوم که این تیم از بازیکنان تیم ملی امید خود در ترکیب بزرگسالان استفاده می کند. من از چین و سوریه شناخت چندانی ندارم اما با آنالیز دقیق کادرفنی می توان با قدرت مقابل این حریفان حاضر شد. 

هافبک ملی پوش سایپا درباره مشکل کمبود امکانات تیم ملی گفت : فراهم شدن امکانات بحثی بین کی روش و فدراسیون است و من به عنوان یک بازیکن نمی توانم در این خصوص صحبت کنم. در اردوی قبلی چند جلسه در ورزشگاه آزادی تمرین کردیم اما بیشتر تمرینات تیم ملی در زمین پژوهشگاه شرکت نفت دنبال شد. امیدوارم با تلاش مسئولان فدراسیون وضعیت کمپ تیم ملی درست شود تا ما از لحاظ زمین تمرین مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار