چرخابی:

ذوب آهن یکنواخت بازی می کند و نقش دومی ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم فوتبال ذوب آهن زمانی که از حریف خود عقب باشد با یک روش بازی می کند و اگر هم مقابل رقیب خود پیش باشد با همان روش بازی خواهد کرد.

حسین چرخابی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضعف ذوب آهن در چند هفته گذشته گفت: اصلی ترین دلیل ضعف ذوب آهن در هفته های گذشته لیگ برتر، یکنواخت بازی کردن این تیم است.

شاگردان گل محمدی زمانی که یک بر صفر از حریف خود پیش باشند با یک روش بازی می کنند و زمانیکه از حریف شان عقب باشند، با همان روش رو در روی حریفشان قرار می گیرند.
 
وی افزود: به نظر من، یحیی گل محمدی از همه توان تیمش استفاده نمی کند زیرا بازیکنی همانند مرتضی تبریزی را هر تیمی آرزو دارد در اختیار داشته باشد اما این بازیکن خیلی کم در ترکیب ذوب آهن استفاده می شود که من کماکان دلیل آن را نمی دانم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در پایان درباره دیدار ذوب آهن و راه آهن اظهار کرد: به طور قطع تیم ذوب آهن از راه آهن قوی تر است و می تواند با کمی دقت برنده در این دیدار شود اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و می تواند در آن اتفاقات عجیبی رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار