ساری،

احداث دومین مرکز درمان بیماری‌های قلبی مازندران

دومین مرکز درمان بیماری‌های قلب و عروق شهرهای مرکزی مازندران درآمل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت : در اجرای برنامه‌های بهداشتی و درمانی آمل و برای پیشگیری از بیماری قلبی، بیمارستان امام‌رضا(ع) به عنوان مرکز درمانی قلب و عروق می ‌شود.

قاسمی با بیان اینکه سه بیمارستان دولتی با بخش خصوصی قرارداد بسته شد تا در امر MRI از سوی بیماران شش درصد دریافت می‌شود افزود : هفت طرح یک میلیارد تومانی در مراکز بهداشتی اسپه‌کلا، درویش‌خیل، مرزون‌کلا، کلاکسر و شادمحل این شهرستان در دست اجرا داریم که تقریبا کارهای عمرانی آنها تمام شده است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان 190 بیمار دیالیزی در بیمارستان امام‌رضا(ع) از خدمات دیالیزی بهره‌مند می‌شوند، گفت: 60 درصد از بیماران دیالیزها نهایت بیماری آنها ناشی از کلیه‌ ها، مجبور به استفاده از دستگاه دیالیز می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل با بیان اینکه با بررسی از 150 هزار جمعیت شهری آمل بر بالای 30 سال غربالگیری دیایت شدند افزود: در سال جدید این برنامه در کنار آموزش ادامه دارد.

وی گفت: برای مقابله و جلوگیری از سرعت این بیماری نیاز است همه دستگاه‌ها کمک کنند تا رژیم غذایی تغییر داده و حرکت زندگی و روزمره ما قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، احداث ، دومین ، مرکز ، قلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار