ارومیه؛

اجرایی شدن طرح ملی آبرسانی به خوی

طرح ملی آبرسانی به شهرستان خوی از سد آغچای امسال اجرایی می شو د .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ فرماندار خوی در نشست با خبرنگاران گفت : با توجه به تصویب اجرای این طرح در ردیف طرحهای ملی و تعیین ردیف اعتباری مشخص، اجرای این طرح با هدف جبران کمبود آب آشامیدنی شهرستان خوی امسال اجرایی میشود .

آقای سیوانی افزود : مطالعات اجرایی این طرح پایان یافته و برای اجرای آن بیش از 320 میلیارد ریال اعتبار اولیه پیش بینی شده است .

وی همچنین از تکمیل 7 طرح عمرنی زیر بنایی تا پایان امسال در این شهرستان هم خبر داد و افزود : جاده خوی به سلماس -خوی به ایواوغلی و جاده خوی به رازی و تکمیل بیمارستان های 217 تختخوابی و تامین اجتماعی از جمله این طرحها ست که امسال تکمیل و به بهره برداری میرسند .

آقای سیوانی فرماندار خوی همچنین از آغاز عملیات اجرای پایانه رازی کاپی کوی نیز خبر داد و گفت : هفته آینده زمین مورد نیاز برای احداث این پایانه در اختیار پیمانکار مربوطه قرار میگیرد .

وی همچنین با تقدیر از استاندار آذربایجان غربی گفت : با حمایت استاندار آذربایجان غربی بزودی طرح اولیه ساخت بارگاه شمس تبریزی عارف ایران زمین در خوی با تملک واحدهای مسکونی باقیمانده اجرایی میشود .

فرماندار خوی توسعه سازمانهای مردم نهاد را یکی از برنامه های اولویت دار برای مشارکت مردم در رشد و توسعه شهرستان دانست و افزود : در یکسال گذشته برای 35 سازمان مردم نهاد در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و علمی در شهرستان خوی مجوز صادر شده است .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خوی ، آبرسانی ، اجرایی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.