محمودى: اجازه نمى دهيم اتفاقات چهارسال قبل تكرار شود/پرسپوليس برنده دربى است!

پشت خط زن تيم ملى واليبال ايران گفت: تمام تلاش ما اين است كه اين دوره سهميه المپيك را كسب كنيم و قطعا اجازه نخواهيم داد اتفاقات چهار سال قبل تكرار شود.

شهرام محمودى در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شرايط فعلى تمرينات تيم ملى واليبال گفت: تمرينات سخت و پرفشارى را پشت سر مى گذاريم. با وجود سنگينى تمرينات به ويژه تمرينات بدنسازى، بازيكنان اصلا خسته نمى شوند و با نشاط و پشتكار در تمرينات حضور دارند.

وى با اشاره به نحوه هدايت تيم از سوى لوزانو، مربى جديد تيم ملى، اظهار داشت: لوزانو مربى بزرگى است و با نكته سنجى و دقت تك تك نفرات را زير نظر دارد. او در كارش بسيار جدى است و شرايط پرفشارى در تمرينات ايجاد كرده تا بدن بازيكنان را آماده نبرد سخت انتخابى المپيك كند.

محمودى با بيان اين مطلب كه تيم ملى واليبال ژاپن يكى از حريفان اصلى ايران در نبرد انتخاى المپيك خواهد بود، گفت. قطعا همه تيم ها براى كسب سهميه به اين رقابت ها خواهند آمد و همه از آمادمى كافى برخوردار خواهند بود. با اين حال تيم ملى ژاپن را بايد سخت ترين حريف ايران دانست. زيرا آن ها از امتياز ميزبانى هم بهره مند هستند.
ملى پوش واليبال ايران درباره علاقه اش به فوتبال و تماشاى ديدار دربى گفت: من هميشه هوادار تيم قرمز پايتخت بودم و پيش بينى ميكنم كه دربي را پرسپوليس با اختلاف دو گل برنده خواهد شد.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار