آسفالت بیش از 400 هزار متر از سطح خیابان‌های دزفول

400 و یازده هزار متر مربع هر متر از سطح خیابان‌های دزفول آسفالت شد که هزینه یک میلیون ریالی را در برخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،شهردار دزفول گفت: توجه به تأمین نیازهای شهروندان و توسعه خدمات شهری اولویت نخست امسال شهرداری دزفول در اجرای طرح‌های عمرانی است.

محمد رضا کرمی‌نژاد افزود: یکی از این خدمات توجه به بهسازی معابر شهری و عمومی و اجرای عملیات آسفالت خیابان‌های دزفول در بخش‌های مختلف شهری است.
وی اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم اطلاع  رسانی شهرداری به بخش های مختلف مبنی بر اجرای عملیات آسفالت در بخش‌های مختلف شهری، پس از مدت کوتاهی از انجام آسفالت شاهد کنده کاری‌هایی در این معابر هستیم.

وی گفت: این مقوله علاوه بر کاهش خدمات شهری و رضایت شهروندان، سبب کاهش کیفیت آسفالت و تردد وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی و خصوصی و تحمیل هزینه‌های زیادتر بر مدیریت شهر می‌شود.

کرمی‌نژاد بیان کرد: شهرداری دزفول در سال گذشته، بیش از چهارصد و یازده هزار  متر مربع از سطح خیابان‌ها و معابر شهری دزفول را روکش و یا آسفالت کرده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال، آسفالت خیابان انقلاب دزفول با پوشش بیش از ده هزار متر مربع کار آسفالت این خیابان خاتمه یافته است که پس از آن عملیات روکش آسفالت خیابان ساحلی حد فاصل بلوار طباطبایی تا میدان رود بند از سمت بیمارستان آیت الله نبوی با پوشش چهل هزار متر مربع آغاز شده است.

شهردار دزفول اظهار کرد: برای ادامه اجرای طرح بهسازی معابر شهری دزفول امسال بیش از 5 هزار تن قیر توسط شهرداری دزفول خریداری شده که برای آسفالت مناطق مختلف شهری این حجم قیر استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.