پورکیانی: کاری به دربی نداریم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تغیر ساعت بازی ، دیدارمان مقابل نفت به دلایل امنیتی بود و استقلال خوزستان هیچ نقشی در آن نداشت.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار مقابل نفت تهران اظهار کرد: دیدار سختی مقابل نفت تهران داریم ، زیرا این تیم بسیار خوب بازی می کند و می تواند آینده درخشانی داشته باشد اما تیم ما نیز با کادرفنی خوبی که دارد ، می تواند مقابل نفت تهران به پیروزی برسد و همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.
 
وی افزود: 5 فینال مهم پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولان و حمایت هواداران پیروز از میدان خارج شویم و قهرمانی را به هوادارانمان تقدیم کنیم هر چند کار سختی را در این مسیر خواهیم داشت.
 
پورکیانی درباره تغیر ساعت بازی تیم شان مقابل نفت تهران بیان کرد: تغیر بازی ، این دیدار دست ما نبوده و شورای تامین تصمیم گیری کرده است و کاری از دست ما ساخته نیست زیرا دلیل تغیر ساعت بازی امنیتی بوده است.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره نتیجه شهرآورد گفت: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و می توانیم با پیروزی در هفته های آینده قهرمان شویم و کاری به نتیجه دربی نخواهم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.