اردبیل؛

اجرای طرحهای فرهنگی در کانون‌های مساجد اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: امسال ۳۰ طرح فرهنگی با حمایت ستاد عالی در کانون‌های فرهنگی مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر سقا در جلسه شورای اداری کانون‌های مساجد استان اردبیل اظهار داشت: بانک اطلاعات هنری، فرهنگی و قرآنی کانون‌های مساجد استان در سال گذشته با هدف کیفی‌سازی برنامه‌های متنوع کانون‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه ٣0 طرح فرهنگی امسال با حمایت ستاد عالی در کانون‌های استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: دو جشنواره هنری در حوزه نماز با موضوعات فیلم کوتاه و پوستر نیز پیش‌بینی شده است که رویکرد تاثیرات نماز بر کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی در استان اردبیل توسط کانون‌ها اجرا شد، گفت: برنامه گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین اقتصاد مقاومتی از مهمترین موضوعات فعالیت کانون‌های در سال جدید است.

سقا همچنین با اشاره به برگزاری آئین معنوی اعتکاف گفت: همزمان با آغاز ثبت‌نام برای حضور در مراسم اعتکاف اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور در این مراسم مشارکت جدی در این برنامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ماه رجب ماه رحمت، آمرزش و استغفار به درگاه احدیت است و مومنان در بهره‌مندی از فیوضات این ماه باید پیشقدم باشند، اظهار کرد: مراسم طرح تلاوت نور همراه با قرائت دعاهای ماه رجب در کانون‌های فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار