لاریجانی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد

لزوم توجه به توسعه استان سیستان و بلوچستان

رئیس مجلس گفت: باتوجه به بررسی بودجه و برنامه پنجساله ششم در مجلس، باید با توجهی خاص نسبت به توسعه استان سیستان و بلوچستان برنامه ریزی کرد.

لزوم توجه به توسعه استان سیستان و بلوچستان
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی که امروز (پنج شنبه، 26 فروردین) به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در بدو ورود خود به زاهدان در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در این سفر مسائل مهم اجرایی استان را که آقای استاندار و مدیران اجرایی پیگیری می‌کنند، از نزدیک در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 
رئیس قوه مقننه ادامه داد: در مجلس فرصتی است که بحث‌های پیرامون بودجه سالانه و برنامه پنجساله ششم پیگیری شود و با توجهی خاص نسبت به توسعه استان سیستان و بلوچستان برنامه ریزی کرد تا در پناه امنیتی که در این استان وجود دارد، رشد اقتصادی معقول و سنجیده‌ای نیز در آن ایجاد شود.
 
رئیس مجلس نسبت به حضور خود در این استان ابراز خرسندی کرد و گفت: فرصتی پیش آمده تا از نزدیک در محضر شریف مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان باشم.
 
پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی از سوی مسئولان محلی استان سیستان و بلوچستان، رئیس مجلس شورای اسلامی به گلزار شهدای زاهدان رفت و با قرائت فاتحه ای، به مقام والای آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار