آبادان؛

فاصله گرفتن روستائیان و صیادان آبادانی از حاشیه رودخانه ها

روستائیان و صیادان آبادانی از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، کشیک شبانه روزی را انجام و دستگاه های اجرایی در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه احتمالی همکاری و آمادگی داشته باشند.

محمدرضا حقیقت با اشاره به احتمال وقوع آب گرفتگی و سیلاب افزود: توصیه می شود تا مردم به ویژه کودکان و سالمندان در هنگام بارندگی و وزش بادهای شدید احتمالی حتی المقدور از خروج غیر ضروری از منزل خود داری کنند.

وی از کشاورزان و دامداران خواست تا مراقب سیلاب های پیش بینی شده احتمالی در حاشیه ی رودخانه ها باشند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان گفت: حضور مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان تا پایان خروج سامانه باران زا در شهرستان الزامی است.

حقیقت از مسدود کردن فوری راه های ارتباطی اصلی و فرعی در صورت لازم و با همکاری پلیس راه و نیروی انتظامی، برقراری کشیک شبانه روزی در سطح ادارات شهرستان، پاکسازی دهانه ورودی پل ها توسط راه و شهرسازی، آماده سازی مایحتاج ضروری توسط هلال احمر، آماده به کار کردن تمامی موتور دیزل ژنراتورها در صورت قطع شبکه برق و آمادگی کامل مراکز درمانی برای پذیرش بیماران تنفسی، کودکان و سالمندان به عنوان دیگر برنامه ریزیهای انجام شده در مواجه با بارشهای سنگین و طغیان احتمالی رودخانه های اروند و بهمنشیر نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.