هفته 26 رقابت های لیگ برتر شرایط خاصی دارد و تیم ها در بالا و پایین جدول تلاش می کنند تا پیروز شوند و شرایطشان را تغیر دهند.

قهرمانی استقلال خوزستان در گرو شکست نفتی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های هفته 26 لیگ برتر با دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال اهواز آغز می شود . با توجه با این که در هفته های پایانی لیگ پانزدهم هستیم به طور قطع شاهد بازی های زیبایی خواهیم بود. 
 
سپاهان به دنبال فرار از بحران/ پیروزی تنها ضامن ماندن استیماچ  
 
تیم های فوتبال استقلال اهواز و سپاهان اصفهان از سری رقابت های هفته 26 رقابت های لیگ برتر روز پنج شنبه ساعت 17 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند . این بازی دارای حساسیت بسیار زیادی برای دو تیم است.

استقلال اهواز تاکنون در لیگ پانزدهم به تیم های اصفهانی نباخته است . آن ها در مقابل ذوب آهن به 2 تساوی و در مقابل سپاهان به یک تساوی دست یافته اند و در آستانه ثبت یک رکورد برای تیم بحران زده شان هستند . پس به همین دلیل سپاهانی ها کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت. 

علاوه برآن تیم سپاهان این روز ها شرایط خوبی ندارد و کسب هر گونه نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند بهای سنگینی برای استیماچ داشته باشد و حتی باعث برکناری او شود . زیرا وی تاکنون در لیگ تنها یک بازی به پیروزی رسیده است و در لیگ قهرمانان آسیا هم 3 بازی را واگذار کرده اند تا در آستانه حذف قرار بگیرد. 

علاوه بر آن درگیری با محرم نویدکیا شرایط سختی را برای استیماچ ایجاد کرده است . چون به طور قطع در صورت نتیجه نگرفتن ممکن است مانند فرکی مورد هجمه هو اردارن قرار بگیرد یا حتی برکنار شود. 

در مجوع مشکلات داخلی سپاهانی ها مانند مسئله هادی عقیلی ، محرم نویدکیا و مشکلات داخلی شرایط این تیم را به شدت بد کرده است. 

البته در تیم مقابل هم شرایط بهتر نیست . استقلال اهوازی ها  مدت هاست که بازی را نبرده اند و عملا سقوطشان قطی شده . و درگیر مشکلاتی نظیر مسائل مالی و ... هم هستند . پس در پایان می توان نتیجه گرفت که این دو تیم بحران زده هر کدام به دلیل تغیر اوضاع داخلی اش تلاش زیادی برای پیروزی انجام خواهد داد.
 
قهرمانی استقلالی ها در گرو شکست نفتی ها  
 
استقلال خوزستان و نفت تهران شاید در دومین بازی حساس هفته 26 پس از شهر آورد پایتخت  ،روز پنج شنبه ساعت 17.30 در خوزستان به مصاف یکدیگر می روند . استقلال خوزستان و شاگردان ویسی شرایط خوبی را دار هستند . آن ها به مانند سایر تیم های لیگ برتری در گیر مسائل حاشیه ای نیستند و همواره با آرامش حرکت کرده اند . و پس از شگفتی سازی در  نیم فصل اول و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول تنها 4 هفته دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله دارند.

 اما مهترین سدی که امروز در مقابل آن ها قرار دارد نفت تهران است . نفتی ها پس از پیروزی بر پدیده دوباره امید خود را برای قهرمانی و کسب سهمیه زنده کردند . و علیرضا منصوریان امید بسیار زیادی برای کسب نتایج خوب دارد . از طرفی دیگر مدتی است آرامش به جمع نفتی ها بازگشته و ارسلان مطهری هم به تمرینات بازگشته است. 

اما نکته حائز اهمیت در این بازی می توان به حضور همه هواداران تیم های خوزستانی در ورزشگاه برای هموار تر کردن راه قهرمانی برای استقلالی ها اشاره کرد. 

همچنین zbz  که نخستین بار در مقابل همین نفت تهران شکل گرفت . تمام مهره های خود را ندارد  و تنها حسن بیت سعید  مشکلی برای حضور ندارد. 

سید جلال عبدی ، رحیم زهیوی و فرشاد سالاروند مصدومان این تیم را تشکیل می دهند.  
 
ذوب آهن – راه آهن/ پیروزی آخرین امید راه آهنی ها  
 
سومین دیدار هفته 26 هم حال و هوای خاص خودش را دارد . شاگردان یحی گل محمدی باید در دیداری مشکل در تهران به مصاف راه آهن بحران زده برود . راه آهن که حالا یکی از کاندید های سقوط محسوب می شود . تنها امید خود را پیروزی بر ذوب آهن می بیند چون در غیر این صورت سقوط آن ها قطعی است . از طرفی هم ذوب آهن حتما باید در این دیدار به پیروزی برسد چون در غیر این صورت آن ها امسال در لیگ برتر دیگر نمی توانند سهمیه ی آسیایی بگیرند.
 
تراکتور – صبا/ حرکت چراغ خاموش ‍ژنرال به سوی قهرمانی  
 
دو تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و صبای قم در چهارمین دیدار هفته 26 رقابت های لیگ برتر روز پنچ شنبه ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می روند. 

صبای قم که این روز ها شرایط خوبی ندارد  و در این بازی تلاش می کند تا حداقل با کسب نتیجه خوب لیگ پانزدهم را با نتایج خوب به پایان برساند . اما در دیگر سوی میدان شرایط بسیار متفاوت است. 

امیرقلعه نویی با نتایج خوبی که کسب کرده است حالا دیگر محبوب دل هواداران این تیم است . زیرا هم شرایطی را به وجود آورده تا تراکتور برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خودش صعود کند و هم بدون سر و صدا به سمت قهرمانی پیش رود. 

حالا شاگردان ژنرال در صورت کسب پیروزی و شکست هر کدام از قرمز و آبی های پایتخت و یا تساوی آن ها امید زیادی برای رسیدن به بالای جدول دارد.
 
سیاه جامگان – سایپا/ آقا معلم به دنبال سومین پیروزی مقابل کاظمی  
 
شاگردان کاظمی و جلالی در هفته 26 در حالی روبروی یکدیگر قرار می گیرند که هر کدام از آن ها امید دارند تا با کسب پیروزی از بحران خارج شوند. 

جلالی پس از بحران ها و شرایط خاصی که برای تیمش پدید آمده است حالا به دنبال یک پیروزی است تا در هفته های پایانی شرایط ر ا کمی تغیر دهد . از طرفی دیگر کاظمی هم پس از شکست مقابل فولاد می داند تنها راهی که می تواند در لیگ باقی بماند شکست سایپا است. 

سیاه جامگانی ها مدتی است که درگیر مسائل حاشیه ای و مالی هستند. از طرفی هم کاظمی در دو رویارویی قبلی اش مقابل جلالی در این فصل چه در راه آهن و چه در سیاه جامگان مغلوب آقا معلم شده است.  
 
گسترش فولاد – پدیده/ شاگردان مهاجری به دنبال انتقام از گسترشی ها
 
پدیده پنج شنبه 26 فروردین در حالی میزبان گسترشی ها است . که به دنبال انتقام گیری از این تیم است.

 شاگردان مهاجری نخستین شکست خود را در این فصل مقابل گسترش به دست آوردند آن ها با 4 گل مغلوب شاگردان کمالوند  شدند . اگر چه آن ها در جام حذفی موفق به حذف گسترشی ها  شده اند اما پیروزی در لیگ شرایط بهتری دارد و باعث می شود جایگاه دو تیم تغیر کند.

هم اکنون گسترش فولاد با 37 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. و شاگردان مهاجری با 33 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار