گرگان؛

اعلام مکان برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی گلستان

محل و زمان برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی گلستان در 14 شهرستان در گلستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در اولین المپیاد ورزشی گلستان رشته‌های بسکتبال، فوتبال، دو و میدانی، بدمینتون، والیبال، تنیس روی میز، کاراته،  تکواندو، فوتبال آقایان (فوتسال بانوان)و ژیمناستیک  در رده سنی نوجوانان دختر و پسر برگزار خواهد شد.

در مسابقات بدمینتون، پسران  16 اردیبهشت در سالن سرداران شهرستان علی آباد و بدمینتون دختران  17 اردیبهشت در سالن  شهید صادقی  شهرستان رامیان به میدان می روند.

همچنین در مسابقات بسکتبال، پسران 19 اردیبهشت در سالن کوثر شهرستان کلاله و دختران 16 اردیبهشت  در سالن تختی شهرستان کردکوی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات تنیس روی میز پسران هم 18 تا  20 اردیبهشت و تنیس روی میز دختران 21  تا 23 اردیبهشت در سالن های آزادی و امام خمینی (ره) شهرستان گرگان  برگزار می‌شود.

پسران دومیدانی کار هم 17 اردیبهشت و دختران هم 16 اردیبهشت در استادیوم قاندومی بندر ترکمن  رقابت می کنند.

مسابقات والیبال پسران  منطقه شرق استان هم  16 و 17 اردیبهشت  در سالن نقی پناهی شهرستان گنبدکاووس و دختران والیبالیست هم در همان روز در سالن حجاب شهرستان گنبد به میدان می روند.

مسابقات تکواندو پسران 16 اردیبهشت در سالن حسینی واعظ شهرستان رامیان و تکواندو  دختران  17  اردیبهشت در سالن وحدت آزادشهر  شهرستان  آزادشهر  برگزار می‌شود.

کشتی گیران پسر هم 17  اردیبهشت در سالن  آزادگان  شهرستان بندر گز به میدان می روند.
مسابقات کاراته پسران 17 اردیبهشت در سالن شهداء شهرستان فاضل آباد و کاراته دختران  16  اردیبهشت در سالن شهداء شهرستان گالیکش  برگزار می‌شود.
پسران فوتبالیست هم منطقه شرق استان روز های 16 و 17 اردیبهشت  در  استادیوم آزادی  شهرستان گرگان و همزمان در منطقه غرب در  استادیوم شهرستان گنبد  به میدان می روند.

مسابقات فوتسال دختران  منطقه شرق استان 16 و 17 اردیبهشت  در سالن امام و آزادی شهرستان گرگان و همزمان در منطقه غرب در سالن سید منصور شهرستان مینودشت  برگزار می‌شود.

ژیمناستیک کاران پسر هم 23 اردیبهشت در سالن شهید محمودی مقدم در شهرستان گرگان  و ورزشکاران دختر هم  17  اردیبهشت در سالن قدیر زاده شهرستان بندرگز مسابقات را برگزار خواهند کرد.

المپیاد ورزشی گلستان با 2 هزار و 500  ورزشکار دختر و پسر  در 10 رشته ورزشی به میزبانی 13 شهرستان در رده سنی نوجوانان  به مدت 2 هفته برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه این المپیاد، دوشنبه 13 اردیبهشت در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.







انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.