ساری،

پایان کنفرانس ملی مهندسی الکترو مغناطیس در نوشهر

کنفرانس ملی مهندسی الکترو مغناطیس امروز در نوشهر به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین فرمانده نیروی دریایی امروز در مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس ملی الکترومغناطیس مهندسی ایران گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند نظام است و در دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید افتخار افرید.

امیردریادار غلامرضا خادم بی غم افزود: امروز ایران امن ترین کشور منطقه است بنابر این باید بیشتر به مسئله فناوری توجه داشت چراکه تکنولوژی بسرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: امروز سطح نیروهای مسلح ما به جایی رسید که با کمک جوانان و توان علمی نیروی دریایی، نیازمندی های نظامی کشور تامین شده است.

دبیر علمی کنفرانس ملی مهندسی الکترو مغناطیس ایران نیزگفت : چهارمین کنفرانس الکترو مغناطیس ایران کام که با هدف ارائه و بررسی ایده و نظریه های جدید الکترو مغناطیسی و گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه از دیروز در دانشگاه علوم دریایی نوشهر اغاز شده است، امروز به کار خود پایان داد .

محمدرضا سهیلی فر ، الکترونیک و مخابرات دریایی ، مبانی نظری الکترو مغناطیس ، الکترو مغناطیس کاربردی ، سیستم های رادار و جنگ الکترونیک ، آنتن و انتشار امواج و اپتیک و فتونیک را از مهمترین محورهای این همایش ونشست تخصصی بهداشت الکترو مغناطیسی را نیز از بخش های جنبی این همایش دو روزه برشمرد.

به گفته او از دویست و 60 مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش 165 مقاله پذیرفته شد که 66 مقاله شفاهی و بقیه به شکل پوستر ارائه شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار