رکورد شاگردان منصوریان حفظ شد/نفت به استقلال نمی بازد

تیم فوتبال نفت تهران تاکنون در لیگ برتر به استقلال خوزستان نباخته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران در شش بازی که در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان انجام داده تاکنون شکست نخورده است.
 
نفت تهران برای نخستین بار در هفته پنجم لیگ سیزدهم با هدایت یحیی گل محمدی در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت که در پایان این بازی با برتری چهار بر 2 به سود زردپوشان پایتخت به پایان رسید. رضا نوروزی(2گل)، مهرداد اولادی و رسول نویدکیا برای نفت و ایمان مبعلی هافبک کنونی نفت (2 گل) برای استقلال خوزستان موفق به گلزنی شدند.
 
دیدار برگشت 2 تیم در لیگ سیزدهم با تساوی بدون گل پایان یافت.
 
در هفته سوم لیگ چهاردهم نفت با سرمربی گری علی رضا منصوریان، موفق شد شاگردان عبدالله ویسی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. کمال کامیابی نیا و دیوید ویلکروم برای نفت و موسی کولیبالی برای استقلال خوزستان در آن دیدار موفق به گلزنی شدند.
 
در هفته 18 فصل پیش 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در آن دیدار دیوید ویلکروم برای نفت و محمدرضا مهدوی برای استقلال خوزستان موفق به گلزنی شدند.
 
در لیگ پانزدهم نیز هر 2 دیدار رفت و برگشت نفت 2 تیم با تساوی بدون گل همراه شد.
 
به این ترتیب نفتی های پایتخت در شش بازی آمار 2 برد، چهار تساوی، هفت گل زده و 4 گل خورده را مقابل استقلال خوزستان ثبت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار