جلالی: بازیکنان سایپا استرس دارند

سرمربی سایپا گقت : بازیکنانم استرس دارند و به همین دلیل نمی توانند از موقعیت های خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی درباره دیدار سایپا مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: وقتی ما فوتبال بازی می کنیم و حریف بدون موقعیت می تواند به گل برسد. و ما نمی توانیم از فرصت هایمان استفاده کنیم، یعنی فشار روانی و استرس بر سایپاحاکم است. بازیکنانم نمی توانند این فشار و استرس را تحمل کنند. در ترکیب ما مقابل سیاه جامگان 4 بازیکن از تیم های پایه بوده اند. تلاش می کنم آرامش را بر بچه ها حاکم کنم تا آن ها از ظرفیت خود استفاده کنند.
 
وی درباره اعتراض سرمربی سیاه جامگان به داوری افزود: اگر داور می خواست جانبدارانه قضاوت کند آن حرکت مهدی دغاغله را برای سیاه جامگان پنالتی نمی گرفت. من مشکلی در قضاوت رضا عادل ندیدم. ممکن است وی چند اوت یا خطا را ندیده باشد اما اشتباه تاثیرگذاری نداشت. همین که دقیقه 88 پنالتی گرفته یعنی در داوری منصف بوده است. به نظر من مشکلی در داوری نبود البته صحنه هایی رخ می دهد که برخلاف نظر مربیان است.
 
جلالی درباره استفاده از چندین بازیکن جوان در دیدار با سیاه جامگان بیان کرد: بازیکنانی چون وحید اسماعیل بیگی، مهدی ترابی و آندو مصدوم بودند و من با ریسک از نفرات جوان استفاده کردم. نتوانستیم تمرینات همیشگی را انجام دهیم اما علی شجاعی را برای اولین بار در لیگ برتر بازی دادیم. همچنین از جوانانی چون علی قلی زاده و محمد سلطانی مهر بهره بردیم.  
 
وی درباره این که آیا تساوی نتیجه عادلانه این دیدار بوده اظهار کرد: ترابی و رضایی از موقعیت های خود می توانستند بهتر استفاده کنند. همچنین اگر داور در یک صحنه آوانتاژ می داد در موقعیت تک به تک قرار می گرفتیم. ما این مشکلات را داریم اما مساوی به نظر من عادلانه نبود. سرمربی حریف اعتقاد به پیروزی تیمش اما ما هم اگر از موقعیت های خود استفاده می کردیم می توانستیم برنده شویم.  
 
سرمربی سایپا درباره صحبت های کاظمی که می گفت به دلیل حضور نمایندگان یوفا این بازی را ساعت 7 شب برگزار کرده اند، گفت:  ساعت بازی را تغییر ندادند. برای ما هم جای تعجب داشت که چرا باید ساعت 7 شب باید بازی کنیم با توجه به این که همه بازی ها 17:30 بوده است. از یک ماه و نیم پیش تعجب کرده بودم که چرا این ساعت را برای بازی ما در نظر گرفته اند؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار