اصفهان؛

بانک شهر پیش قراول تحقق بانک داری الکترونیک در کشور است

سرپرست بانک شهر کاشان گفت: تحقق کامل هوشمندسازی الکترونیکی راهکار کاهش مشکلات شهرنشینی است.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شفیع عسگر

در حاشیه بهره‌برداری از این پیشخوان شهر نت در گفتگو خبرنگاران،گفت: تعامل دوسویه بانک شهر و شهرداری کاشان از پیش شرط های پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک است.

وی،بانک شهر را پیش قراول تحقق بانک داری الکترونیک در کشور دانست و گفت:

نباید فراموش شود که شهرداری‌ها و شهروندان در تامین منابع مالی بانک شهر نقش به‌سزایی دارند و بانک شهر نیز با ارائه خدمات ویژه روز به روز دامنه این ارتباط موثر و دوسویه را گسترش می دهد.

معاون شعبه بانک شهر کاشان نیز با تشریح و تبیین خدمات پولی و مالی الکترونیکی قابل ارائه در پیشخوان های شهر نت گفت: خدمات پیشخوان شهرنت در قالب دستگاه‌هایی چون "ای تی ام" ، سرویس صدورآنی کارت های هدیه با قابلیت انتخاب 300 نوع طرح پیشنهادی مناسبتی تا سقف 500 هزار تومان بر اساس جملات دلخواه قابل چاپ بر روی کارت، سیستم پیشرفته هوشمند خود دریافت و خود پرداخت انحصاری بانک شهر با قابلیت دریافت اسکناس های گوناگون تا سقف 200 برگ است.

مسعود فرامرزی افزود: دستگاه هوشمند "وی تی ام" نیز طی ماه‌های آینده در پیشخوان شهر نت " بهار" محدوده شهرداری کاشان نصب خواهد شد به گونه‌ای که این امکان را برای شهروندان فراهم خواهد کرد تا ضمن ثبت اطلاعات خود در سامانه، بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، به آسانی با مرکز ارتباط مستقیم برقرار نمایند و از تمامی خدمات سیستم شتاب استفاده کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تمام ی خدمات قابل ارائه در پیشخوان شهر نت بانک شهر، در قالب توسعه خدمات عمومی بدون کسر کارمزد از ساعت 7 صبح تا نیمه شب پذیرای شهروندان است که درصورت استقبال آنها این خدمات به صورت 24 ساعته نیز قابل ارائه خواهد بود.

شایان ذکر است : در مراسم بهره برداری رسمی از پیشخوان شهرنت "بهار" محدوده شهرداری کاشان، پیام های "حسین محمدپورزرندی" مدیرعامل بانک شهر، "صفاری نیار" رییس بانک شهر منطقه 6 استان قم و "یا مولا" معاون این منطقه خطاب به شهردار کاشان پیرامون تبریک سال نو و تقدیر از تعامل سازنده مدیریت شهری کاشان با این بانک، توسط شفیع عسگر سرپرست شعبه کاشان قرائت و کارت هدیه‌ای منقوش به این آیین بهره برداری به‌صورت نمادین تقدیم شهردار کاشان شد. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.