آیت الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه:

اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مقابل آمریکا بایستد/ اقدام وعمل جز با روحیه انقلابی میسر نمی‌شود

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مقابل آمریکا بایستد، لذا باید اقدام و عمل وجود داشته باشد و این جز با روحیه‌ انقلابی امکان پذیر نیست.

اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مقابل آمریکا بایستد/ اقدام وعمل جز با روحیه انقلابی میسر نمی‌شود
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله احمد جنتی امام جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه عبادی، سیاسی این هفته با تبریک به مناسبت حلول ماه رجب اظهار داشت: خداوند جنگ را در این ماه نهی کرده است لذا باید حرمت این ماه را نگه داشت.

وی با تاکید بر ترک گناه در ماه رجب ادامه داد: اگر شخصی حقوقی از دیگری بر گردن دارد به زودی ادعا کند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش افزود: یکی از شاهکارهای امام ره که تاثیر خود را گذاشت این بود که همه نیروهای ارتشی منقلب شدند.

آیت الله جنتی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند حوزه علمیه و مجلس خبرگان باید انقلابی باشند که این حرف بسیاری ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با روحیه انقلابی محقق خواهد شد، افزود: این روند عادی اداری که تا حالا عمل شده است اثری ندارد و فقط در حد شعار است، اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که می‌خواهد مقابل آمریکا بایستد، لذا باید اقدام و عمل وجود داشته باشد و این اقدام و عمل به جز روحیه‌ای انقلابی امکان پذیر نیست.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما نیروی انسانی بسیار خوبی را در کشور داریم که باید از آنها استفاده کرد، 85 درصد از معادن زیر زمینی ما هنوز استخراج نشده است.

آیت الله جنتی خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند که 100 میلیارد دلار در انرژی اصراف می‌شود.

وی با بیان این که یک فرد انقلابی باور دارد که نه تسلیم و نه تحریم، گفت: در شرایطی که یک عده‌ای در سطح‌های بالای مملکت و برخی در بخش‌های خصوصی ثروت‌های کلان مملکت را به خارج از کشور می‌برند، چرا باید این گونه باشد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مسئله نفوذ، تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندین مرتبه فرمودند افرادی در فکر نفوذ هستند، باید این خط را بشناسیم.

آیت الله جنتی گفت: وقتی نور چشم‌های مقامات بالا در اروپا تحصیل می‌کنند از طریق آنها آمریکا نفوذ می‌کند.

وی با بیان اینکه وابستگی به نفت را می‌توان قطع کرد، تصریح کرد: نفت صد دلاری 30 دلار کرده‌اند این یک حربه است لذا ما باید قدرتی داشته باشیم این تکانه‌ها ما را تکان ندهد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: حضرت آقا فرمودند که خبرگان باید انقلابی باشند یعنی انقلابی تصمیم بگیرند و مصوبه ی انقلابی داشته باشند.

آیت الله جنتی گفت: کسانی که این مملکت را 37 سال سرپا نگه داشته‌اند و در مقابل همه دشمنان ایستادند افراد انقلابی بودند چرا که اگر اینها نبودند زودتر از این ها فاتحه مملکت خوانده شده بود.

وی گفت: سپاه خار چشم عده‌ای است که برخی‌ از آنها در سخنرانی‌هایشان نیش خودشان را می‌زنند، لذا باید انقلابی و انقلابی شناس باشیم.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به انقلابی بودن حوزه‌های علمیه، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه روحیه انقلابی استوار است.

آیت الله جنتی با اشاره به برگزاری هفتم  اسفند گفت: در این انتخابات قریب به 70 میلیون رای به صندوق‌ها ریخته شد در حالی که آمریکا با 40 درصد رای گیری انجام داده است، اما ما 62 درصد رای گیری داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر مجلس انقلابی نباشد نمی‌تواند بر وظایف خودش عمل کند لذا نمایندگان باید کارهای قبلی را کنار بگذارند و به کارهای اصلی بپردازند.

خطی نماز جمعه تهران با بیان این که مسائل اقتصادی و مقابله با توطئه های دشمن در اولویت است، تاکید کرد: یک نماینده باید دشمن شناس باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنتی ، دولت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
ایران به سرعت به تعهدات خودش جلوتر از زمان عمل کرد
اگر اروپاییها بخواهند آمریکا را بهانه کنند دیگر نباید اقدامی کرد
آخرین اخبار