ساری،

دولت و ملت در یک میدان

تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد ، اقدام عمل مستلزم به میدان آمدن دولت وملت است.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از ساری ،امام جمعه ساری در خطبه‎های این‎هفته نماز جمعه با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فرمودند گفت : دولت و ملت باید به میدان بیایند و عزم و اراده عمومی صورت بگیرد.

آیت‎الله نورالله طبرسی با بیان اینکه تحقق شعار رهبری نیاز به اراده و جهاد ملی دارد افزود: اگر هر ملت و گروهی به‌پا خیزند و در خود تحولی ایجاد کنند، می‎توانند جامعه، قوم و ملت را تغییر دهند اما ملت بی‌تفاوت نمی‎تواند تحولی ایجاد کند.

وی گفت: تنها راه مقابله با واردات، عمل به رهنمودهای رهبری است و اگر بنشینیم و کشور را با واردات اداره کنیم، کار کشور لنگ می ‌ماند.

وی افزود : ملتی موفق است که بیاید خود را نوسازی و بازسازی کند تا محیط، ملت و کشوری را متحول کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن همه راه‎ها را رفته و نتیجه نگرفته و به تحریم اقتصادی رو آورده است تا ما را به زانو درآورد افزود: راه مقابله با آن اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

امام جمعه ساری گفت: ما می خواهیم کشور روی پای خود بایستد و صنایع داخلی و کشاورزی در زمینه صادرات فعال وپویاشود.

امام جمعه ساری با اشاره به 29 فروردین‌ماه روز ارتش، گفت: اقتدار کشور از نیروهای ارتش و سپاه است، همین اقتدار است که رئیس جمهور ایران، بسیار پر قدرت در صحنه‎های بین‎المللی حضور یافته و سخنرانی می‌کند و با ارائه سند، به مستکبران و کشورهای حامی آنها هشدار می‎دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با طرح این سؤال که چرا دشمنان این‌ همه روی سپاه زوم می‎کنند، افزود: آنها می‌دانند که سپاه قدرت مهمی است و نمی‌گذارد دشمن به کشور نگاه چپ داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، دولت ، ملت ، نماز ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.