یزد؛

برگزاری دومین دوره جشنواره موسیقی کویر نشینان به صورت ملی

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ جشنواره موسیقی کویر نشینان نشان داد که در یزد استعدادهای درخشانی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی مرادخانی درآیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره موسیقی کویر نشینان گفت:ظرفیت و استعدادهای یزدی در حوزه موسیقی نشان دادند که می توان به درستی در این حوزه هنری سرمایه گذاری کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که دومین دوره جشنواره موسیقی کویر نشینان به صورت ملی برگزار شودو جشنواره کویرنشینان یزد در سال‌های آینده می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای استان یزد رقم بزند و امیدواریم این جشنواره بتواند گنج های نهفته بسیاری را که در کویر داریم، نمایان کند.

مراد خانی گفت:دبیرخانه جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد باید فعال بماند و اساس کار خود را طوری قرار دهد که بتواند مجموعه گردآوری شده را به خوبی حفظ نماید.

وی گفت: ما در کویر گنجینه‌های نهفته بسیاری داریم که این جشنواره می‌تواند آغاز خوبی برای یافتن این گنج ‌های عظیم و ارزشمند باشد.وی همچنین درادامه با بیان اینکه امیدواریم گروههای منتخب جشنواره موسیقی یزد بتوانند در مرکز نیز اجرا داشته باشند،افزود: طی چند سال اخیر در حوزه موسیقی کشور اتفاقات خوبی رخ داده است که امیدواریم در آینده این روند ادامه داشته باشد.

به گفته مرادخانی، تفکیک جشنواره فجر و چند‌ جشنواره دیگر و تخصصی نمودن آن از جمله این اتفاقات  خوب و مثبت بود.
این مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که حمایت از گنجینه های هنر موسیقی از برنامه های این وزارت است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار