همدان؛

مجوز انتشار ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان صادر شد

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در سال ۹۴ مجوز انتشار۴۰۰ عنوان کتاب در همدان صادر شد که نیمی از این تعداد به چاپ اول و نیمی دیگر به چاپ دوم رسیده اند.

به گزارش خبرنگار مجوز انتشار ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان صادر شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن اظهار کرد: در سال ٩٤ مجوز چاپ و انتشار ،٤٠٠ عنوان کتاب در زمینه های  علوم پایه، درسی  و کمک درسی، ادبیات، تاریخ ،جغرافیا دین و فلسفه صادر شده است.


وی با اعلام تشکیل کمیته نظارت عالی نشر در استان گفت: هدف از این اقدام، تسریع کار صدور مجوز و جلو گیری از اتلاف وقت و هزینه ناشران استان برای چاپ و انتشار کتاب است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی همدان افزود: با آغاز سال ٩٥ اقدامات لازم برای آغاز به کار این کمیته انجام  و در حال حاضر نیز کمیته نظارت عالی نشر در استان و هیأت بررسی کتاب متشکل از استادان دانشگاه ،صاحب نظران و هنرمندان تشکیل شده است.

فروتن درباره وضعیت دبیر خانه سید جمال الدین اسد آبادی نیز اظهار کرد: دبیرخانه این همایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعال بوده و با اقدامات انجام شده، هفته آینده اعضای هیأت علمی همایش و زمان اعلام فراخوان آن مشخص می شود.

وی افزود: محور مقالات ارسالی به همایش درباره شخصیت بیدارگر بزرگ سید جمالدین اسد آبادی، احوالات، آثار به جا مانده از وی در حوزه اسلام و اتحاد مسلمانان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، مجوز انتشار ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.