سنندج؛

ارتش در تامين امنيت پايدار نقش بسيار مهمي دارد

شهردار سنندج گفت: ارتش در تامين امنيت پايدار نقش بسيار مهمي دارد و ملت ايران همواره قدردان تلاش هاي بانيان تامين امنيت كشور هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،منوچهر فخري در دیدار با فرماندهان لشكر 28 پياده كردستان و اعضاي شوراي اسلامي شهر سنندج با تبريك فرا رسيدن 29 فروردين روز ارتش گفت:آرامش وآسايش كنوني جامعه مرهون خون شهيدان و رشادت هاي دلاورمردان ارتشي است كه در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در مقابل دشمنان نظام ايستادگي كردند.

وی تعامل و همكاري ارتش را در ارائه خدمت به شهروندان تاثير گذار دانست و تاكيد كرد: مديران شهرداري مي توانند از تجربيات فرمانده هان ارتش در راستاي ارائه خدمت بهتر به شهروندان بهره بگيرند.
فرمانده لشكر 28 پياده كردستان نيز در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهيدان با خون خود امنيت را به جامعه هديه دادند.

امير سرتيپ ابوالفضل برزگري افزود: به فرموده مقام معظم رهبري كه خدمت در كردستان را عبادت دانستند مجموعه لشكر 28 پياده كردستان با تمام توان آماده خدمت به مردم استان هستند.

فرمانده لشكر 28پياده كردستان در پايان به اعضا شوراي اسلامي توصيه كرد با حمايت از شهرداري زمينه ارائه خدمت بيشتر و رضايتمندي شهروندان را فراهم نمايند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.