مناف هاشمی: امسال پروژه های وزارت تمام می شود

به گفته مناف هاشمی امسال باقی مانده پروژه های وزارت ورزش به پایان خواهد رسید.

 سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ، امروز در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت : سال گذشته ، سال مالی بسیار سختی بود و در بحث تامین منابع مالی با دشواری های بسیاری مواجه بودیم. 

هاشمی افزود : اما خوشبختانه در وزارت ورزش و جوانان با تدبیر همکاران بخش های مختلف توانستیم منابع مالی در دسترس نهاد را مدیریت کنیم و حدود 96 درصد تعهدات را محقق ساختیم  
 معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد : حدود 354 پروژه ملی و استانی سال گذشته به اتمام رسید و تا پایان تیر امسال نیز سایر پروژه های نیمه کاره تکمیل خواهند شد. 
 
هاشمی با اشاره به ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار داشت : با مذاکرات صورت گرفته با شرکت فولاد مبارکه اصفهان قرار است که تا آغاز دوره جدید لیگ برتر فوتبال ، بخشی از این مجموعه افتتاح شود ضمن اینکه امیدورایم تا پایان سال جاری ، کل این مجموعه برای بهره برداری آماده شود.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : ضابطه مند سازی اماکن ورزشی قابل اجاره در راستای تامین منابع مالی مورد نیاز ، از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان به شمار می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار