ساری؛

دستگیری سارقان مسلح در قائمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهرگفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حمله 3سارق‌ مسلح به یک مرکز فروش آهن‌آلات در این شهرستان که سبب زخمی شدن یکی از عاملان این مرکز فروش شده بود، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگمحمد علی اتباع طبری افزود: سارقان مسلح که نقاب بر چهره داشتند، پس از درگیری با متصدی این مرکز فروش و مصدوم کردن فرزندش، با به بجای گذاشتن اسلحه و موتورسیکلت ، قبل از حضور مأموران از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر افزود : پس از احضار صاحب موتورسیکلت، وی که در تحقیقات اولیه خبر از سرقت موتورسیکلت خود داده بود در ادامه بازجویی‌ اعتراف کرد، موتورسیکلت مدتی در اختیار فرزندش به نام «ر-م» است که در باغ متروکه‌ای در یکی از روستاهای بابل سکونت دارد.

وی گفت : متهم پس از دستگیری و در بازجویی‌ اعلام کرد موتورسیکلت را بصورت امانت در اختیار دو نفر از دوستان خود به نام‌های «ه–و» و «ش–ج» قرار داده بود.

سرهنگ اتباع طبری با بیان اینکه سارقان مسلح در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدندt افزود : متهمان علاوه بر اعتراف به سرقت مسلحانه از این مرکز فروش آهن، به 11 فقره سرقت سیم‌برق در شهرستان‌های ساری، بابل، نور و قائم‌شهر نیز اعتراف کردند.

انتهای پیام/ س


برچسب ها: ساری ، دستگیری ، سارق ، مسلح ، قائمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار