سمنان؛

دستگیری قاتل سابقه دار

قاتل سابقه داری که جوان افغانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ، توسط ماموران انتظامی سمنان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سمنان؛ فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: یک مورد درگیری در بلوار حکیم الهی سمنان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد .

سرهنگ سید موسی حسینی با بیان اینکه (م . ح) از اتباع افغان براثراصابت چاقو به سینه اش مجروح شده بود افزود : با حضور عوامل اوژانس وی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد ، دقایقی بعد جان باخت.

این مسئول انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده قتل و آغاز پیگیری های تیم ویژه ای از ماموران مجرب پلیس تصریح کرد : تمام اطلاعات و سرنخ های موجود در صحنه قتل مورد بررسی دقیق قرار گرفت و قاتل متواری که فردی سابقه دار بود ، شناسایی شد .

به گفته سرهنگ حسینی ، قاتل 31 ساله این پرونده اهل همدان و ساکن سمنان است که لحظاتی پس از درگیری متواری شده بود.

وی به حساسیت موضوع و پیگیری های سریع ماموران انتظامی در این پرونده اشاره و خاطرنشان کرد : قاتل فراری در کمتر از 20 ساعت در یکی از خیابان های سمنان شناسایی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اعتراف صریح قاتل در بازجویی ها به انجام جنایت ، اختلاف های شخصی که ریشه در خرید و فروش مواد مخدر داشته است را علت بروز این درگیری و قتل اعلام کرده است.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، پلیس ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.