دردناک‌ترین سلفی جهان + عکس

جنایات آل‌سعود در یمن که به‌بهانه دروغین حمایت از مردم این کشور همچنان ادامه دارد با سکوت و همدستی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر روبه‌رو شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عربستان سعودی چراغ سبز و حمایت صریح آمریکا و همدستی برخی رژیم‌های عربی وابسته از نظر اقتصادی به ریاض، جنگ وحشیانه‌ای را علیه ملت یمن آغاز کرده است، جنگی که بی‌شباهت به جنگهای رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و ملت لبنان از نظر کشتار انسان‌های بی‌دفاع به‌ویژه کودکان و زنان و تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌ها و اماکن خدماتی و بهداشتی نیست.

از ابتدای حملات هوایی و موشکی عربستان و متحدانش به مناطق مختلف یمن، صدها غیرنظامی بیگناه شهید و زخمی شده‌اند و آمار قربانیان به‌سبب شدت حملات آل‌سعود هر لحظه در حال افزایش است. جنایات آل‌سعود در یمن که به‌بهانه دروغین حمایت از مردم این کشور همچنان ادامه دارد با سکوت و همدستی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر روبه‌رو شده است.

اینگونه اقدامات عربستان به‌عنوان نسل‌کشی، اقدام علیه بشریت و نقض تمام قوانین بین المللی است. سکوت سازمان‌های جهانی از جمله شورای حقوق بشر و کشورهای حامی تجاوز نظامی سعودی در برابر آن امری سؤال برانگیز است. در این راستا تصاویر متعددی از کشتار مردم بی گناه یمن منتشر می‌شود. حسن شمشمادی در صفحه مجازی خود تصویری از یک پدر یمنی را منتشر کرده است که با پیکر بی جان کودک خود عکس گرفته است و آخرین وداع اشک‌آلود خود را به تصویر کشیده است:

دردناک‌ترین سلفی جهان + عکس

دردناک‌ترین سلفی جهان + عکس


منبع: تسنیم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
خدا لعنت کند ال سعود را
Iran (Islamic Republic of)
کیسان
۱۸:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
بیش لعنت
آخرین اخبار