مدیرکل دفتر تجاری سازی و فناوری معاونت علمی گفت: 400 شرکت دانش بنیان برای عرضه 10 هزار محصول و مواد آزمایشگاهی خود از 5 اردیبهشت ماه در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی به رقابت می پردازند.

قادری فر مدیرکل دفترتجاری سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به این که از 5 اردیبهشت ماه سال جاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل آغاز به کار می کند؛ گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای شعار امسال مبنی بر  اقتصاد مقاومتی و همچنین به منظور تحریک متقاضیان کالای شرکت های دانش بنیان  است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 400 شرکت دانش بنیان برای عرضه حدود 10 هزار محصول تولیدی خود حضور خواهند یافت، علاوه بر آن بر طبق پیش بینی های صورت گرفته این اقدام با حمایت 100 هزار میلیارد تومانی می تواند کشور را به حمایت از تولیدات  ملی رهنمون سازد.

مدیر کل دفترتجاری سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: انجام این کار اقدامی موفق در خصوص حمایت از کالای شرکت های دانش بنیانی است که باید مورد استفاده دانشگاه ها قرار گیرد.

قادری فر در پایان خاطرنشان کرد: محصولات حاضر در نمایشگاه در سطوح  4 گانه فناوری ارزیابی و دسته بندی شده است که معاونت علمی برای دستگاه هایی که در سطح یک قرار دارند تا سقف 50 درصد، برای سطح دو تا سقف 35 درصد و نهایتا برای محصولات قرار گرفته در سطح سوم 20 درصد یارانه خرید در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.